闹腾综合管理处

查看个人介绍
Memories - Within Temptation

Memories-Within Temptation

  In this world you tried 在这个世界上你努力着

  Not leaving me alone behind 不把我丢下

  There’s no other way 除此没有其他的选择

  I’ll pray to the Gods let him stay 我将祈求上苍让他留下

  The memories ease the pain inside 那回忆抚平我内心的伤口

  Now i know why 现在我终于知道为什么了

  All of my memories 我所有的回忆

  Keep you near 都将你留在我身旁

  In silent moment 在沉默的时刻

  Imagine you’d be here 想象你就在那

  All of my memories 我所有的记忆

  Keep you near 让你在我身边

  The silent whispers 那些喃喃私语

  The silent tears 那些无言的泪滴

  Made me a promise i’d try 给我一个承诺我会尽力

  To find my way back in this life 回到今生

  I hope there is a way 我希望有人能指引

  To give me a sign you’re okay 给我你还平安的讯号

  Reminds me again 再一次提醒我

  It’s worth it all 那是无价之宝

  So I can go home 这样,我就能回家了。

  All of my memories我所有的回忆

  Keep you near 都将你留在我身旁

  In silent moments 在沉默的时刻

  Imagine you’d be here 想象你就在那

  All of my memories 我所有的回忆

  Keep you near 都将你留在我身旁

  Your silent whispers那些喃喃私语

  The silent tears 那些无言的泪滴

  Together in all these memories 在我所有的记忆中

  I see your smile 我都看见你的笑容

  All the memories i hold dear 亲爱的,我所拥有的记忆,

  Darling you know i love you till the end of time 亲爱的你知道,我爱你,直到海枯石烂。

  All of my memories我所有的回忆

  Keep you near 都将你留在我身旁

  In silent moments 那些喃喃私语

  The silent tears 那些无言的泪滴

  Imagine you’d be here 想象你就在那

  All of my memories 我所有的回忆

  Keep you near 都将你留在我身旁

  Your silent whispers那些喃喃私语

  The silent tears 那些无言的泪滴

  All of my memories 我所有的回忆

评论
 
©闹腾综合管理处 | Powered by LOFTER